Ogólne oceny wybranego auta

Ogólne oceny wybranego auta

BMW Seria 3 E90-91-92-93

Filtrowanie ocen

Silnik
Lata
Wyfiltruj oceny

Nadwozie

Cabrio E93 Cabrio E93
Cabrio E93 Facelifting Cabrio E93 Facelifting
Coupe E92 Coupe E92
Coupe E92 Facelifting Coupe E92 Facelifting
Limuzyna E90 Limuzyna E90
M3 Cabrio E93 M3 Cabrio E93
M3 Coupe E92 M3 Coupe E92
M3 Limuzyna E90 M3 Limuzyna E90
Touring E91 Touring E91

BMW Seria 3 E90-91-92-93 zmień

(od 2004 do 2012)

  • sortowanie ocen według
  • chronologicznie
  • od najdłuższych komentarzy
Zobacz oceny

makler_79

2006-04-19

(4,54)

bardzo dobry i kulturalny silnik, jak na diesla brzmienie blizsze 6 cylindrom niz np tdi , zrywny od okolo 2000 obrotow do 5000, w srodku nie czuje sie tak mocy ale mijane samochody potwierdzaja kulture pracy i zrywnosc

pełna ocena Touring E91, 320d 163KM, 2006 r., 6000 km

tb

2010-07-14

(3,15)

silnik nie za mocny ale widziały gały co brały. Problemem jest nierówna praca w zakresie 1700-2000obrotów (jazda w korkach bardzo uciażliwa samochód skacze a nie toczy się) panowie z Bmw odpowiadają ten typ tak ma???

pełna ocena Limuzyna E90, 318i 143KM, 2007 r., 44000 km

TEO

2009-06-14

(4,38)

504 KM 580 Nm - Oprogramowanie JB3 , INTERCOOLER OD VOLVO FH, RR DOWNPIPE, BRAK KATOW , WOLNY WYDECH I WSZYSTKO... 3.7 0-100KM/H, 12.4 S 0-200 KM/H , VMAX 303 KM/H - POPROSTU BAJKA... 996 TRUBO SIE CHOWA...

pełna ocena Limuzyna E90, 335xi 306KM, 2008 r., 9000 km

Hugo

2011-10-26

(4,54)

najlepszy w klasie. bezdyskusyjnie. az sie prosi zeby przycisnac. wczesniej 520d 06 - baardzo ekonomiczny i w sumie niezly, ale ten ... inna liga pali moze litr wiecej ale jakie wrazenia...

pełna ocena Limuzyna E90, 330d 245KM, 2011 r., 4000 km

ptnb@neostrada.pl

2009-12-18

(2,69)

Samochód -silnik - przy 1700 obrotów wpada w wibracje (nierówna praca) nikt nie potrafi tego naprawic. Serwis mówi ze ten typ tak ma. Bardzo duze utrudnienie podczas jazdy w korkach!!!!

pełna ocena Limuzyna E90, 318i 143KM, 2007 r., 32000 km

krissirk

2013-10-13

(4,69)

Silnik jest wart polecenia, elastyczny i oszczędny. Jak dla mnie trochę za słaby ale radził sobie dobrze z samochodem. Do wad trzeba zaliczyć pasek rozrządu i problemy z wymianą.

pełna ocena Limuzyna E90, 318d 143KM, 2009 r., 64000 km

nowy fan bmw

2013-01-13

(4,69)

Rewelacyjna praca bez turbo dziury, wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie.Dużo radosci z jazdy przy symbolicznym apetycie na on.Najlepszy silnik do serii 3 w gamie diesli

pełna ocena Touring E91, 318d 143KM, 2007 r., 230000 km

Dudek991@wp.pl

2011-01-28

(4,62)

2.0d na spokojnie wystarczy do tego modelu, aby sie sprawnie i szybko poruszać po drogach, na autostradach tym bardziej. Mam rocznik 2006 nie wiem czemu nie moge ustawić 2006

pełna ocena Touring E91, 320d 150KM, 2007 r., 164000 km

Adam

2010-05-26

(3,31)

Silnik benzyna 150 KM (nie 170KM) nie wiem czemu nie ma w wyborze takiego dostępnego, w każdym bądź razie bardzo elastyczny z dobrym przyśpieszeniem na każdym biegu.

pełna ocena Limuzyna E90, 320si 170KM, 2005 r., 97000 km

wojtek

2013-06-23

(2,23)

Głośny, odgłos jakby mu coś do środka wpadło, głośny przy większych prędkościach i wcale nie jest to przyjemne, drży lewarek zmiany biegów tego w toyocie nie było

pełna ocena Touring E91, 320d 163KM, 2007 r., 272000 km

Piotr

2011-11-03

(4,54)

\"Turbodziura\" jest praktycznie nieodczuwalna. Pryśpieszanie jest przez to bardzo płynne i dynamiczne. Silnik w tej konfiguracji lubi jazdę powyżej 2500 obrotów.

pełna ocena Touring E91, 320d 177KM, 2008 r., 102000 km

trapatoni

2013-03-03

(4,77)

Najlepszy diesel w historii (N57 245KM wersja LCI) Aksamitna praca, niewielki poziom hałasu i wibracji, super osiągi (6,2sek do 100km/h), niebywała elastyczność.

pełna ocena Touring E91, 330d 245KM, 2009 r., 150000 km

dawidg77

2010-01-26

(4,54)

Świetne przyspieszenie, elastyczność i dobre spalanie. Czasami warto zapłacić więcej na stacji, żeby później \"przycisnąć\" i czuć tą PRAWDZIWĄ radość z jazdy!!!

pełna ocena Limuzyna E90, 320d 163KM, 2005 r., 85000 km

McSpinaker

2011-01-19

(4,69)

Mój budżet nie pozwalał na wyższe wersje silnikowe, ale w jak na to czego można oczekiwać od silnika 2.0d byłem bardzo zadowolony. Poza tym ta kultura pracy...

pełna ocena Coupe E92, 320d 177KM, 2008 r., 64000 km

jakub

2014-03-03

(4,15)

Co tu mówić... ekonomiczny, dynamiczny, elastyczny... to auto po prosu lata po wcisnieciu gazu do oporu... przy tym na wysokich obrotach brzmi jak nie diesel.

pełna ocena Coupe E92, 335d 286KM, 2007 r., 134000 km

« 1 2 3 4 5 6 7 z
13
»

Twoja ocena

dodaj ocenę swojego auta

Dodaj ocenę

Rankingi

Zobacz rankingi ocen aut

Wybierz ranking ocen

klasa aut:

Zobacz ranking

Porównywarka

porównaj oceny wybranych aut

Porównaj

Pełna ocena

BMW Limuzyna E90
320d, 163 KM, 2005r. 126000km

23.04.2011
koksik030@interia.pl

Całokształt 

Witam,właśnie ją sprzedałem Ojcu i kupiłem E60 bo chciałem poczuć klasę wyższą:):):).Zawsze oceniam autko jak je sprzedam,żeby nie przechwalić:)za wcześnie.Podałem swój e-mail jak ktoś ma jakieś pytania chętnie odpowiem jeśli będę potrafił Miłośnicy BMW zapraszam. Samochód nie wszystkim podobno się podoba ale to rzecz gustu(Nie chciałbym,żeby np.wszystkim podobała się moja żona,wtedy nie odpędziłbym napaleńców:)). Autko godne polecenia ja się w nim zakochałem i tęsknie za nim(ale wiek auta zmusza do zmiany).Teraz mam "związek" z BMW serii 5 na razie jestem zauroczony ale mam nadzieje,że miłość też przyjdzie.

Silnik 

Silnik 2.0D trochę za głośny jak jest zimny ale za to nigdy nie brakuje mu mocy ciągnie równo,jest doskonały w każdym zakresie obrotów.

Skrzynia biegów 

Automat bardzo dobrze spisuję się w każdych warunkach(nigdy więcej manuala),niektórzy piszą,że jest za wolny ale to kwestia wyczucia tej skrzyni,rzadko kiedy musiałem wrzucać na sport,czy manual.Świetna po prostu,i tutaj w Tiptroniku nie trzeba zmieniać tak często oleju jak ma to miejsce w innych "automatach".

Układ jezdny 

Mały minusik jeśli chodzi o wytłumienie na poprzecznych nierównościach(opony run flat!nie na nasze drogi)Za to jak to auto jeździ w zakrętach i jak się zachowuje na drodze po prostu P O E Z J A!!! Samochód ma twarde zawieszenie ale takie lubię dla tych którzy lubią się wozić na kanapie zostaje "Gwiazda"

Widoczność 

Nie miałem z tym nigdy żadnych problemów w auto można szybko się wczuć.

Ergonomia 

BMW zawsze słyneło z doskonałej ergonomii,jedynie przyciski sterowania szybami są za daleko i czasami zamiast przedniej szyby otwierałem tylną.Poza tym wszystko pod ręką.

Wentylacja i ogrzewanie 

Chłodzi a w szczególności grzeje rewelacyjnie. Jednak daję 4 ponieważ w Hondzie jak ustawiłem 20stopni to tak było ustawione zawsze i to wystarczało tutaj latem muszę spuszczać do 18(może dlatego ,że BMW jest czarne i się szybciej nagrzewa na dłuższych odcinkach drogi jest ok.

Przestrzeń wewnątrz auta 

Tutaj daję maks i pewnie niejeden pomyśli ,dlaczego? przecież ten samochód w środku ma rozmiary samochodu kompaktowego,ale w BMW nie o to chodzi(Ci co jeżdżą BMW wiedzą o czym piszę)w ogóle BMW nigdy nie było autem super rodzinnym i maks.uniwersalnym.Ja mam 1,78cm i dla mnie wnętrze nie było ciasne.

Wyciszenie 

Dlatego daję 4 ponieważ przy niskich prędkościach za bardzo słychać silnik(z drugiej strony to w końcu diesel),Jeśli chodzi o prędkości autostradowe jest super wyciszony.

Koszty utrzymania 

Nie ma sobie równych średnie spalanie 7,5 litra ale Panowie ja mam piekelnie ciężką nogę, dla porównania Mój Wujek ma takie samo BMW w automacie i jemu pali średnio 5,9. Teraz jeżdżę 3.0litrową 5tką e60 tam spalanie 8,5litra też rewela.

Stosunek jakość/cena 

Przyczepiłbym się trochę do jakości na drzwiach ściera się trochę guma wokół przycisków sterowania szybami ale w zasadzie to wszystko, no może jeszcze przednia szyba jest mało wytrzymała na uderzenia kamyszkami(dużo odprysków).Surowe wnętrze ale to urok BMW mnie to się podoba.

Drobiazgi 

NIC,NIC,NIC. Czasami skrzypiały uszczelki w drzwiach przy wolnej jeździe ale znalazłem na to sposób.

Poważne usterki 

Też nic,raz tylko była jakaś tam regeneracja Turbiny bo chodziła na wolniejszych obrotach niż powinna,ale ja nie wiem jak traktował ten samochód pierwszy właściciel z Briefu widziałem ,że był młody to pewnie mu "wstawiał"i może nie dbał o turbinę. Kupiłem go jak miał przejechane 60tyś. i przejechałem nim 66tyś.