Ogólne oceny wybranego auta

Ogólne oceny wybranego auta

Chevrolet Cruze

Filtrowanie ocen

Silnik
Lata
Wyfiltruj oceny

Nadwozie

Hatchback 5d Hatchback 5d
Kombi Kombi
Sedan Sedan

Chevrolet Cruze zmień

(od 2008)

  • sortowanie ocen według
  • chronologicznie
  • od najdłuższych komentarzy
Zobacz oceny

smarek

2010-01-10

(4,69)

W porównaniu z moim poprzednim autem jestem bardzo zadowolony z silnika diesla w Cruzie - rewelacyjne osiągi, niskie spalanie no i paliwo tańsze niż benzyna... Szybki start spod świateł i zostwiam wszystkie auta za sobą, w trasie wyprzedzanie bez żadnych ...

pełna ocena Sedan, 2.0 VCDI 16V 150KM, 2009 r., 21000 km

Maks

2009-07-07

(4,46)

Silnik diesla 150 km to jeden z najmocniejszych punktów tego samochodu. Ma dobre osiągi (producent podaje 8,7 sek. do 100 km/godz i rzeczywiście wartości są zbliżone), a przy tym jest cichy i oszczędny, żadne drgania nie przenoszą sie do kabiny, elastyczność OK.

pełna ocena Sedan, 2.0 TD 150KM, 2009 r., 1000 km

Spatz

2011-06-03

(3,08)

Dość głośna praca silnika przy wysokich obrotach, mało elastyczny, za \"słaby\" dla dość cięzkiego samochodu.Z bagażmi i 3 osobami \"na pokładzie\" nie ma rewelacji na trasie. W tej chwili przerabiam sygnalizowanie problemu z silnikiem-kontrolka świeci sygnalizując awarię.

pełna ocena Sedan, 1.6 i 113KM, 2009 r., 22000 km

Kornik

2010-06-06

(4,00)

Silnik nie ma "dołu". Na skrzyżowaniu gdzie kierowca sie toczy i chce ruszyc na dwójce może być niemile zaskoczony bo po wciśnięciu gazu nie ma ŻADNEJ reakcji. trzeba nawet podczas takiego toczenia wrzucac jedynkę. Jednak na trasie silniczek jest bardzo cichy i nie słychac że to diesel.

pełna ocena Sedan, 2.0 VCDI 16V 125KM, 2010 r., 20000 km

Bidon

2012-05-22

(2,92)

Wydaje się, że pojemność tego silnika oraz moc którą generuje powinna być wystarczająca do napędu tego samochodu, ale tak nie jest. Silnik jest słaby, mało elastyczny, bardzo głośny na wysokich obrotach, a manewr wyprzedzania wymaga dosyć częstej redukcji biegu nawet o dwa poziomy.

pełna ocena Sedan, 1.6 i 113KM, 2010 r., 50000 km

MARCO

2009-10-03

(4,15)

SILNIK PRACUJE RÓWNO JEDNAK BARDZO GŁOŚNO. POZA TYM JAK NA TEN SILNIK TO AUTO JEST ZBYT CIEZKIE. JA NA OGOL MAM CIEZKA NOGE I ZDECYDOWANIE NIE WYSTARCZA MU MOCY. TRZEBA GO NAPRAWDE WKRECAC NA OBROTY ZEBY POJECHAC DYNAMICZNIEJ. AUTO POCIAGLA FAKTYCZNIE 195 KM/H ALE TRZEBA GO DOSC DLUGO BUJAC.

pełna ocena Sedan, 1.6 i 113KM, 2009 r., 5000 km

Robert

2010-10-20

(4,15)

Wcześniej miałem Vectrę C i 101 KM pod maską. Szybciej przyspieszało niż mój Cruz, który ma 141 KM. Na wolnych obrotach słychać odgłos syczenia podobny do pracy pompy - jest denerwujący.Poza tym wszystko ok. Silnik cicho pracuje i jest mocny, nie taki jak w Vectrze C ale wart uwagi.

pełna ocena Sedan, 1.8 16V DOHC 141KM, 2010 r., 6000 km

gumo87

2009-10-29

(5,00)

Jest to mój pierwszy nowy samochód także jeśli chodzi silnik jestem bardzo zadowolony(porównanie do poprzedniego) 113 KM nie czyni z niego moze demona szybkości ale do sprawnego poruszania się w zupełności mi wystarcza.

pełna ocena Sedan, 1.6 i 113KM, 2009 r., 1000 km

Robert

2011-06-25

(4,69)

W porównaniu do 1,6 Lanosa to Bajka. Zamontowałem już LPG, odczuwalnie gorzej się zbiera na LPG. Pojadę na regulację może coś poradzą. Ostatnio wracałem z Gdańska udało mi się rozpędzić do fabrycznych 200 Km/h.

pełna ocena Sedan, 1.8 16V DOHC 141KM, 2010 r., 5000 km

ojciec

2011-12-27

(3,69)

Do 3000 to nawet jak miałem Getza z silnikiem 1,0 to ciągnął lepiej. Coś się zaczyna dziać powyżej 3000 ale szału niema. Za słaby silnik do ciężkiego auta. Tylko Diesel.

pełna ocena Sedan, 1.6 16V DOHC 124KM, 2011 r., 1000 km

SanDiego

2010-03-23

(4,23)

Silnik pracuje w miarę cicho, fakt, że na niskich obrotach jest mało dynamiczny, ale trzeba go wyczuć (w sensie manewrowanie pedałami), wtedy ładnie wyrywa spod świateł.

pełna ocena Sedan, 1.6 i 113KM, 2009 r., 1000 km

Paweł

2012-04-09

(4,46)

silnik 124 konny jest wystarczający do normalnej jazdy i to także po autostradach. Jak na tak duże auto zaspakaja się stosunkowo niewielkim apetytem na paliwo.

pełna ocena Sedan, 1.6 16V DOHC 124KM, 2010 r., 21000 km

Blue Howard

2010-05-26

(4,46)

świetny silnik z Opla Ecotec - tylko lubi wysokie obroty - wyższe spalanie . Jak chce się \"depnąć \" z ok. 2.000 obr.- lekka \"dziura w gazie\"

pełna ocena Sedan, 1.8 16V DOHC 141KM, 2010 r., 1000 km

Stefan

2009-07-10

(4,62)

Bardzo dobry. Identyczny jak w oplu vectrze. Bardzo elastyczny. Miły pomruk CR. Dość długo się rozgrzewa. Jak na takie auto może ciut za mocny.

pełna ocena Sedan, 2.0 TD 150KM, 2009 r., 6000 km

Robert

2010-11-04

(4,38)

Silnik 1,8 spokojnie wystarcza do swobodnej jazdy, nie ma problemów z wyprzedzaniem. To jest jednostka 16V więc lubi wysokie obroty.

pełna ocena Sedan, 1.8 16V DOHC 141KM, 2010 r., 5000 km

1 2 3 4 5 z
7
»

Twoja ocena

dodaj ocenę swojego auta

Dodaj ocenę

Rankingi

Zobacz rankingi ocen aut

Wybierz ranking ocen

klasa aut:

Zobacz ranking

Porównywarka

porównaj oceny wybranych aut

Porównaj

Pełna ocena

Chevrolet Sedan
2.0 VCDI 16V DOHC, 163 KM, 2010r. 7000km

07.08.2011
etac_owiec

Całokształt 

Silnik 

Rozpedzony idzie pieknie, ale ta turbodziura troche wkurza. Ale powyzej 2000 obr-1 jest fenomenalny

Skrzynia biegów 

Wreszscie 6 biegow w Chevrolecie

Układ jezdny 

Tes tukajace amorki, troch psuja caly obraz fajnego zawieszenia. Wreszscie przestalem sie bac wchodzic w zakrety z wieksza predkoscia. W lacetti te numery nie byly mozliwe.

Widoczność 

przy skrecie w lewo na skrzyzowaniu brak widocznosci z prawej strony

Ergonomia 

Wszystko na swoim miejscu, aczkolwiek pokretlo od temperatury moglo by sie nie regulowac przy dotkniecu rantem spodni

Wentylacja i ogrzewanie 

po lacetti mialem obawy co do ECC, ale tutaj pracuje zgodnie z oczekiwaniami

Przestrzeń wewnątrz auta 

troche ciasno z tylu, w lacetti bylo wiecej miejsca

Wyciszenie 

Diesel pod maska niewyczuwalny podczas jazdy

Koszty utrzymania 

Pytam sie tego co wymyslil cene filtra do 2.0 VCDi. Ponad 300 zl za filtr oleju to przegiecie, cena w Lacetti byla duza, ale do Cruze\'a z 163 konnym silnikiem to jakas paranoja. Mam nadzieje ze to jakies prototypy sprzedaja, albo ze pojawi sie cos na rynku, bo nie wiem czym jest podyktowana ta cena, skor poprzedni filtr wyglada podobnie

Stosunek jakość/cena 

Podajcie mi inne auto z 2.0 dieslem i 163KM pod maska z przyspieszeniem w granicach 8,5 sek/100km w cenie 64000 PLN z lakierem

Drobiazgi 

Odczyt z USB rzadzi sie swoimi prawami. Ulozenie katalogami i tak powoduje ze czyta on alfabetycznie utwory

Poważne usterki 

brak