Ogólne oceny wybranego auta

Ogólne oceny wybranego auta

Renault Clio III

Filtrowanie ocen

Silnik
Lata
Wyfiltruj oceny

Nadwozie

Grandtour Grandtour
Grandtour Phase II Grandtour Phase II
Hatchback 3d Hatchback 3d
Hatchback 3d Phase II Hatchback 3d Phase II
Hatchback 5d Hatchback 5d
Hatchback 5d Phase II Hatchback 5d Phase II
Sport Sport

Renault Clio III zmień

(od 2005 do 2010)

  • sortowanie ocen według
  • chronologicznie
  • od najdłuższych komentarzy
Zobacz oceny

Michał

2009-02-27

(4,31)

Chodzi cicho, jest zrywny a w zakresie obrotów ok 2.5-3.5tyś bardzo dynamiczny. Mógłby mieć większą moc. Do jazdy po mieście i na krótkie trasy w zupełności wystarcza. Na dłuższą trasę i bezpieczne wyprzedzanie jest trochę za słaby.

pełna ocena Hatchback 5d, 1.5 dCi 68KM, 2008 r., 16000 km

Grzesiek

2013-04-11

(3,15)

Ten silnik to pomyłka- dla masy około 1150kg nie daje rady. Trzeba go wysoko kręcić i strasznie dużo pali. W mieście ok 9l PB (10-11LPG) - trasa minimum to 6 litrów przy bardzo delikatnej jeździe - i zapomnijcie o wyprzedzaniu.

pełna ocena Grandtour, 1.2 i 75KM, 2008 r., 57000 km

Dario

2009-07-19

(4,54)

Jesli chodzi o prace i elastycznosc silnika to nie mam w zasadzie uwag moze poza jednym ze przy predkosci ok.80 km/h jest slyszalny juz w kabinie taki pomruk silnika Bardzo elastyczny na 5 biegu juz przy predkosci nawet 50 km/h

pełna ocena Hatchback 5d, 1.2 i 16V 75KM, 2009 r., 2000 km

Zygmunt

2008-02-13

(4,38)

Kultura pracy bardzo dobrze, silnik jest cichy. Z dynamiką troche gorzej, czuć że silnik jest słaby na niskich obrotach do 3 tys (kompromisem osiągów jest emisja i spalanie). Megane II z silnikiem 1.4 98KM było bardziej żwawe.

pełna ocena Hatchback 5d, 1.4 i 16V 98KM, 2005 r., 36000 km

maciek

2011-09-09

(3,08)

Na postoju dosyć głośny i w dźwięku nie przypomina nowego auta, a takie, które ma już kilka wiosen za sobą. Elastyczność nie istnieje. Czy jedziemy na niskich obrotach, czy kręcimy pod czerwone pole, auto jest równie wolne.

pełna ocena Hatchback 5d, 1.2 16V eco2 75KM, 2010 r., 8000 km

Tomek

2006-06-07

(4,46)

Dopiero kupiłem i niewiele moge powiedzieć. Wybierałem między Fabią, Fiestą, Punto i Yaris. Zdecydowałem się na Clio III - bardzo dobre wyposarzenie i 5 gwiazdek w Euro NCAP. Nie żałuje wyboru. Więcej jak troche pojeżdże.

pełna ocena Hatchback 5d, 1.4 i 16V 98KM, 2006 r., 1000 km

Jerry

2009-04-26

(4,46)

To była największa niewiadoma przy kupnie tego samochodu. Nowy silnik, niewieka pojemność a spora moc. Muszę powiedzieć że silnik jest świetny - żwawy, dynamiczny, nie brakuje mu mocy - wg mnie do tego auta idealny.

pełna ocena Hatchback 5d, 1.2 16V 101KM, 2007 r., 17000 km

Piotras

2009-06-18

(4,15)

Silnik zapewnia całkiem przyzwoite osiągi jak na tak \"małe\" autko. Pozwala szybko i dynamicznie ruszyć ze skrzyżowania,dobrze się też odpycha w czasie manewru wyprzedzania.Jak na diesla pracuje bardzo cichutko.

pełna ocena Hatchback 5d, 1.5 dCi 86KM, 2006 r., 107000 km

sew

2007-09-11

(3,69)

Samochód ma niecałe 1000 km więc ciężko jest oceniać kulturę pracy dlatego ocena przeciętna (jak przebieg będzie większy wówczas wystawię ocenę bardziej "obiektywną"). Jeśli chodzi o elatyczność to jest całkiem ok.

pełna ocena Hatchback 5d, 1.2 i 16V 75KM, 2007 r., 1000 km

zawiedziony

2009-07-11

(3,00)

silnik to dosłownie taczka zanim się rozpędzi to minie kilka minut. niebezpieczny podczas wyprzedzania. co chwile coś mu dolega albo kable z cewką zapłonową albo regulacja zaworów bo inaczej jest nie do ujechania.

pełna ocena Hatchback 5d, 1.2 i 16V 65KM, 2007 r., 78000 km

QbArt.it

2006-02-28

(4,54)

Rewelacja. 86KM przy tej masie wystarcza do codziennej jazdy po miescie i poza nim. Wyprzedzanie od 50 do 100 na V biegu nie sprawia problemow. 200Nm i turbina robi swoje. Zero stresu, ze zabraknie prostej drogi.

pełna ocena Hatchback 5d, 1.5 dCi 86KM, 2006 r., 1000 km

rafi wawa

2007-08-29

(4,85)

Niestety silnik 1.2 o mocy 75 KM nie radzi sobie tak dobrze z nowym Clio... powód prosty - masa 1100 kg. Nie kupowałem jednak tego samochodu dla osiągów dlatego kulturę pracy i elastyczność oceniam na cztery.

pełna ocena Hatchback 5d, 1.2 i 16V 75KM, 2007 r., 1000 km

michał

2011-11-20

(4,08)

Silnik niby ma te 106 KM, ale i całe auto waży 1270 kg, mimo to auto daje radę. Do tych 100 km/h i w mieście jest w porządku, powyżej niestety brakuje momentu obrotowego. Kultura pracy na dobrym poziomie

pełna ocena Hatchback 3d, 1.5 dCi 106KM, 2008 r., 132000 km

Lego

2011-06-20

(4,62)

Dynamiczny silniczek, świetnie się prowadzi z wyprzedzaniem nie ma żadnego problemu nawet przy prędkości 120km/h wciskasz gaz i jedziesz opór zaczyna się przy 150km/h, jak na diesla bardzo cichy

pełna ocena Hatchback 3d, 1.5 dCi 86KM, 2007 r., 115000 km

kratylos

2011-12-31

(4,46)

doskonaly od 1500 obrotow zaczyna pracowac. Cicho i plynnie bez jekow auto przyspiesza. W pryeciwienstwie do dci zabawa nie koncz sie na 4000 obrotach ale silnik caly czas ma ochote na wiecej

pełna ocena Grandtour, 1.2TCe eco2 100KM, 2010 r., 4000 km


Twoja ocena

dodaj ocenę swojego auta

Dodaj ocenę

Rankingi

Zobacz rankingi ocen aut

Wybierz ranking ocen

klasa aut:

Zobacz ranking

Porównywarka

porównaj oceny wybranych aut

Porównaj

Pełna ocena

Renault Hatchback 5d
1.2 i 16V, 75 KM, 2006r. 4000km

30.10.2006
marcin_ml@poczta.onet.pl

Całokształt 

Auto godne polecenia! :)

Silnik 

Jak na te mase auta silnik sprawuje sie calkiem niezle - zdecydowanie zachecam jednak do zakupu auta z mocniejszym motorem (1.4 lub 1.5 DCI) aby zaoszczedzic sobie strachu przy wyprzedzaniu :)

Skrzynia biegów 

Biegi wchodza bez najmniejszego problemu - zadnych zgrzytow, haczenia itp itd

Układ jezdny 

Auta bardzo dobrze trzyma sie drogi oraz idealnie tłumi nasze polskie dziury... Na zakretach takze zadnych niemilych niespodzianek

Widoczność 

No coz... tutaj jest juz nieco gorzej... Przeszkadzaja szerokie slupki - zarowno te przednie jak i tylnie. Poza tym nisko umieszczone lusterko wsteczne wyzszym osobom moze troche zaslaniac lewa czesc drogi przy skrecie (mam 183 cm wzrostu i troche mi to przeszkadza)

Ergonomia 

Wszystko bardzo dobrze rozmieszczone, pod ręką. Sporo calkiem duzych schowkow ulatwia zaprowadzenie porzadku w samochodzie

Wentylacja i ogrzewanie 

Klima bardzo wydajna, samochod schladza sie blyskawicznie... Pierwsze przymrozki takze zdal bardzo dobrze - kabina szybko sie nagrzala i co najwazniejsze w deszczowe dni zadnego parowania szyb

Przestrzeń wewnątrz auta 

Biorac pod uwage ze to auto klasy B (gdzies spotkalem sie z opinia ze niby B+) to miejsca jest naprawde duzo... Z przodu porownywalnie jak w aucie klasy kompaktowej - z tylu troszke ciasniej ale i tak rewelacja... Pasazer za moim fotelem siedzi wygodnie i na brak miejsca nie narzeka :)

Wyciszenie 

Do predkosci 100 km/h jest ok - powyzej zaczyna sie robic juz glosniej... Silnik pracuje cicho ale szum kół i powietrza staje sie juz dokuczliwy... Przy 170 km/h (autostrada) jest juz poprstu bardzo glosno - slychac i kola i swist powietrza i silnik...

Koszty utrzymania 

Tutaj bardzo pozytywne zaskoczenie... Auto pali mi naprawde malo... Jezdze caly rok na swiatlach, zawsze z wlaczona klima i nie staje sie zawalidroga na ktorego inni trabia wyprzedzajac a mimo wszystko spalanie miescie sie w 6 l na 100 km. Ceny przeglodow nie znam dokladnie - ale podejrzewam ze nie wiecej niz u konkurentow natomiast napraw zadnych jeszcze nie dokonywalem.

Stosunek jakość/cena 

Za swoj model zaplacilem 45 tys zl. W tej cenie na dobra sprawe brakuje konkurencji. Mozna kupic za 5 tys wiecej podobnie wyposazonego Peugeota 207 (ale zniechecila mnie awaryjnosc wczesniej uzytkowanej 307), mniejsza Toyote Yaris, lubiącą rdzewieć Honde Jazz lub przestarzalego Forda Fieste. Lepszym rozwiazaniem wydaje sie byc tylko nowo wprowadzona Corsa - no ale jak kupowalem to jeszcze jej nie oferowali :)

Drobiazgi 

Jak narazie wszystko ok ale to dopiero 4 tys km

Poważne usterki 

Jak narazie wszystko ok ale to dopiero 4 tys km