Ogólne oceny wybranego auta

Ogólne oceny wybranego auta

Renault Hatchback

Filtrowanie ocen

Silnik
Lata
Wyfiltruj oceny

Nadwozie

Coupe Coupe
Coupe Phase II Coupe Phase II
Grandtour Grandtour
Grandtour Phase II Grandtour Phase II
Hatchback Hatchback
Hatchback Hatchback
Hatchback Hatchback
Hatchback Phase II Hatchback Phase II
Kombi Kombi
Kombi Kombi

Renault Hatchback zmień


(od 2001 do 2007)

  • sortowanie ocen według
  • chronologicznie
  • od najdłuższych komentarzy
Zobacz oceny

king

2006-02-04

(4,54)

Od ostatniego mojego wpisu minął ponad rok. Przez ten czas naprawdę nic się nie zdażyło a przejechałem 65 000 km, dlatego nie mogę zrozumieć skąd tyle awarii w Waszych lagunach. Po 60tys. przegląd kosztował mnie w aso 1000zł+wymiana klocków (przód) 300zł.

pełna ocena Hatchback, 1.9 dCi 120KM, 2003 r., 65000 km

Bartosz B - www.klubrenault.pl/3m [bb@laczpol.pl]

2005-11-17

(4,54)

Rewelacja. Szczególnie sprężystość jest super. Nawet na 6-tym biegu auto jest bardzo dynamiczne. W porównaniu z 220 konnym Saabem Aero, RL traci jedynie na prędkości maksymalnej. Tu 220km/h (wg papierów) a w Saabie 240km/h. Jednak już udało mi się Laguną przekroczyć 245 km/h.

pełna ocena Hatchback, 2.0 i T 16V 165KM, 2003 r., 49000 km

matek23

2010-06-29

(4,77)

Bardzo (bardzo,bardzo) wygodny, cichy samochód. Przejechałem min od nowości ponad 180 kkm. 80kkm - wymiana gum w tylnej belce, klocki 90 kkm, końcówki wahaczy ok 90 kkm. 120kkm końcówki drążków. Ostatnio padła sprężarka klimy 180kkm. Jest to jedyny większa usterka.

pełna ocena Hatchback, 1.8 16V 120KM, 2001 r., 182000 km

k2

2011-09-10

(2,69)

Kiedy ją kupiłem miała około 150 000 km. Na początku działała w miarę dobrze. Przy około 160 000 siadła turbina. Wstawiono nową. Później zaczęły się komunikaty o nieprawidłowym działaniu wtrysków, miewa znaczne utraty mocy, żre około 4 l oleju na 1000 ...

pełna ocena Hatchback, 1.9 dCi 110KM, 2001 r., 177000 km

Ptoku

2011-04-30

(4,85)

Silnik pracuje bardzo dobrze. Oczywiście trzeba pamiętać o prawidłowej eksploatacji, żeby wiernie służył. Przy wyprzedzaniu najmniejszych problemów. Do setki mknie w jakieś 7-8 sekund, do 180km/h szybko przyspiesza. Wydźwięk, jak przystało na V6, piękny - przy przyspieszaniu na niskich obrotach delikatnie pomrukuje, na wyższych ryczy jak dojrzały lew; przy stałej jeździe (tempomat) jest cichutki, co gwarantuje komfort jazdy.

pełna ocena Hatchback, 3.0 V6 24V 207KM, 2001 r., 90000 km

zjadłem zęby na renault

2006-07-25

(3,00)

Dla mnie osobiście silnik Laguny II jest zrobiony z gliny, głownie chodzi mi o turbine, wtryski, skrzyniue biegów i intercoller. Jest to auto, którym bałbym sie zabrac rodzine za miasto z obawy na to , iż mógłbym wracać "z buta". Ogólne to jest jedno wielkie ścierwo i jak ktoś ma tyle kasy, aby kupić takie auto to niech lepiej kupi VW passata 3-4 lata starszego.

pełna ocena Hatchback, 1.9 dCi 120KM, 2001 r., 13000 km

Nestor

2013-12-05

(3,31)

Silnik co prawda dość cichy, ale wcale nie ekonomiczny - w Warszawie przy na prawdę spokojnej jeździe z uwzględnieniem eco-drivingu palił ok. 7 litrów, trasa 5 litrów. Obraz psuje możliwość wystąpienia kłopotów z panewkami i turbiną (dzieje się to, gdy wymienia się olej co więcej niż 10.

pełna ocena Hatchback, 1.9 dCi 120KM, 2001 r., 210000 km

Brak

2005-08-03

(3,46)

Elastycznosc w porzadku, przyjemnie sie wyprzedza. Pracuje kulturalnie w porownaniu do diesli VW. Tylko wizyta w warsztacie w celu zmierzenia mocy wykazala ze ten silnik legitymuje sie moca 109 KM a nie 120 jak podaje producent!!! Swoja droga polecam zalozenie power boxa, mam wrazenie ze teraz jezdzi jak rakieta w porownaniu do serii i ma 133KM.

pełna ocena Hatchback, 1.9 dCi 120KM, 2003 r., 38000 km

Older 66

2012-02-13

(4,08)

Oceniam na 4+. Nie mam nic do zarzucenia. Pracuje równo i przyjemnie mruczy. To mój pierwszy diesel. Ładnie wgniata w fotel po wciśnięciu gazu. Posiada filtr cząstek stałych - żadnych problemów. Regularne wymiany oleju i przeglądy, które trzeba robić, dają gwarancję, że silnik pochodzi dłużej.

pełna ocena Hatchback, 1.9 dCi 120KM, 2006 r., 190000 km

Janusz Lubin

2007-06-08

(1,62)

Uwaga co ok. 70.000 km trzeba wymieniać turbinę!!! SZOK. Pierwszą wymieniono mi po półtorarocznej eksploatacji - mimo upływu gwarancji. Drugą musiałem wymienić po przejechaniu 140.000 km. Koszt ok. 8.000 zł. Lagunę mam od nowości - jest to mój pierwszy ...

pełna ocena Hatchback, 1.9 dCi 120KM, 2002 r., 143000 km

mi007

2005-05-05

(4,38)

Silnik bardzo elastyczny, ciągnie jak rakieta od 2200 obrotów (np. całkiem nieźle przyspiesza na VI biegu od 80km/h :O. Auto do komfotowego wożenia się, szkoda kręcić ponad 5krpm. Mialem wcześniej stara LAgune 2.0 140koni, zawsze wiedziałem na jakim jestem biegu, wyprzedzanie to była redukcja i do 6,2krmp.

pełna ocena Hatchback, 2.0 i T 16V 165KM, 2003 r., 17000 km

anpart

2007-07-18

(4,23)

kultura super,na niskich obrotach cichy,na wysokich sportowy. wydaje się nie do zdarcia. poza tym to typowy upokarzacz innych kierowców-rzucisz lagunie najnowsze audi Q7 3.0 TDI-proszę bardzo,superb2.8-nie ma problemu,passatV6 TDI-bez szans.równym przeciwnikiem dla mojej laguny był jedynie najnowszy saab9-3 2.

pełna ocena Hatchback, 3.0 V6 24V 207KM, 2001 r., 150000 km

wuju_samoslo

2006-06-29

(4,92)

dodlem chip (+12kM) i sportowy wydech sebringa (dual performance) (+16kM) teraz mam okolo 150kM i w końcu laguna daje radę - wczśniej byla gorsza od volvo s40 1.9 diesel 115kM : spalanie zmniejszylo się o ulmki litra, a osiągi o niebo lepsze - calośc kosztowala mnie okolo 2500 tyś.

pełna ocena Hatchback, 1.8 16V 120KM, 2004 r., 27000 km

m.pyciu@wp.pl

2010-12-04

(4,00)

Jest to angielska wersja \"lali\". Po zakupie zrobilem caly serwis. Cicha praca silnika, w kabinie wogóle nie slychac silnika,ladnie sie zbiera, turbinka zalacza sie okolo 2300 takze idzie pojezdzic oszczednie ale tez jak na dci z pazurem może nie lwa, ale z pazurem.

pełna ocena Hatchback, 1.9 dCi 120KM, 2002 r., 187000 km

BEAUCE

2013-09-09

(4,85)

Silnik pracuje równo i cicho. Przy przebiegu 60,000 km został zrobiony CHIP tuning. Fabrycznie po z hamowaniu było 125KM 290Nm, CHIP 148KM 325Nm Nie występują żadne problemy z kopceniem itp. prędkość maksymalna to 230km/h a z górki 240km/h na oponach ...

pełna ocena Hatchback, 1.9 dCi 120KM, 2006 r., 168000 km

« 1 2 3 4 5 6 z
61
»

Twoja ocena

dodaj ocenę swojego auta

Dodaj ocenę

Rankingi

Zobacz rankingi ocen aut

Wybierz ranking ocen

klasa aut:

Zobacz ranking

Porównywarka

porównaj oceny wybranych aut

Porównaj

Pełna ocena

Renault Hatchback
1.8 16V, 120 KM, 2001r. 79000km

15.10.2006
paweł

Całokształt 

Samochod bardzo awaryjny. Potencjalnym nabywcom radze wliczenie w koszt biletu miesiecznego w kierunku serwisu i z powrotem. Gdyby nie usterki auto ocenilbym dobrze, ale te kompletnie dyskwalifikuja samochod kosztujacy prawie 80 tys.

Silnik 

Maksymalny moment obrotowy przy stosunkowo niskich obrotach jak na beznzyne, co pozwala na "dosc" elastyczna jazde. Powyzej 140 km/h przyspiesza koszmarnie. Przy 180 km/h silnik pracuje za glosnio i jazda z taka predkoscia po autostradzie nie nalezy do przyjemnych. Obiecywanych przez producenta 203 km/h nie udalo mi sie nigdy osiagnac.

Skrzynia biegów 

Dlugie przelozenia, ale pracuje dosc precyzyjnie. Dziwne zachowanie przy wlaczaniu pierwszego biegu gdy samochod jeszcze sie nie zatrzymal w trakcie cofania. Podobno ten typ tak ma.

Układ jezdny 

Bardzo komfortowe nawet jak na ta klase auta, co przeklada sie na mala stabilnosc przy dynamicznej jezdzie. Cos za cos.

Widoczność 

Nie mam specjalnych zastrzezen.

Ergonomia 

Wszystko na swoim miejscu. Pomijam tu jakosc elementow sterowania, spasowanie, itp

Wentylacja i ogrzewanie 

Wentylator glosno pracuje na wyzszych obrotach. Przy regularnej wymianie filtra przeciwpylkowego nie ma problemow z parowaniem przedniej szyby.

Przestrzeń wewnątrz auta 

W sam raz.

Wyciszenie 

Przecietne. Ciagle cos stuka w tylnym zawieszeniu. Przy najezdzaniu na poprzeczne przeszkody (np tory tramwajowe) jest zdecydowanie za glosnio.

Koszty utrzymania 

zuzycie paliwa miasto: 10-11 l/100. Na trasie ok 7-8 litrow. Ceny przegladow raczej wyzsze niz przecietne. Naprawy bardzo drogie, a samochod nalezy do najbardziej awaryjnych jakie mialem.

Stosunek jakość/cena 

Oprocz komfortowego zawiesznia i stosunkowo cichego wnetrza samochod nie ma zadnych zalet. Z uwagi na usterki cena jest nieadekwatna do jakosci. Na miejscu Renault oferowalbym ten model w Bangladeszu a nie w Europie.

Drobiazgi 

Ten model w ogole nie powinien zostac dopuszczony do sprzedazy z uwagi na notoryczne usterki wszystkiego: czujniki cisnienia w oponach, regularnie zrywanie linki regulacji podparcia ledzwiowego, czujnik zamkniecia drzwi kierowcow - koniecznosc wymiany calego zamka, hamulec reczny, czujnik zapiecia pasow bezpieczenstwa, podsietlenie tablicy rozdzielczej, sprzezarka klimatyzacji, sterowanie szybami. Koszt takich napraw w ciagu roku uzytkowania przekroczyl 10 tys zl. Koszmar.

Poważne usterki 

Przednie zawieszenie do wymiany po 60 tys. Mimo slabych drog, to jednak spora przesada przy takim przebiegu. Mocowanie tylnej belki po 80 tys. Po zdjeciu oslony silnika od spodu pelno cieknacego oleju przy przebiegu 80-90 tys!! No i na koniec awaria "czegos" zwiazanego z przepustnica. Czego nie wiem, bo Renault Polska nie potrafilo naprawic. Po nagrzaniu silnika samochod przechodzil w tryb awaryjny z maksymalna predkoscia 70 km/h.

Model

Wybrano model Laguna

Marka

Wybrano markę Renault