Ogólne oceny wybranego auta

Ogólne oceny wybranego auta

Toyota Hatchback

Filtrowanie ocen

Silnik
Lata
Wyfiltruj oceny

Nadwozie

Hatchback Hatchback
Verso Verso

Toyota Hatchback zmień


(od 1999 do 2005)

  • sortowanie ocen według
  • chronologicznie
  • od najdłuższych komentarzy
Zobacz oceny

david

2009-08-28

(4,23)

jak na pojemność litra, 65 koników i zmiany faz rozrządu dają zadowalające efekty. po ok 40 tyś sączy olej spod kapy zaworowej.

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2004 r., 66000 km

bryko

2006-06-22

(4,46)

Bardzo fajny, elastyczny motorek. VVTI to po prostu poezja. Pomimo że lub wysokie obroty nie jest ani hałaśliwy ani paliwożerny

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2002 r., 57000 km

Robert.F

2004-08-01

(4,62)

Wspaniale radzi sobie z tym autem, dobre przyśpieszenie elastyczność spalanie ogólnie 5 za silnik zero problemów lać i jechać.

pełna ocena Hatchback, 1.3 i 16V 86KM, 2003 r., 12000 km

dżapanmotor

2014-02-17

(4,85)

Oszczędnym dynamiczny, przy wyższych prędkościach troszke hałasuje, ale to w końcu nieduże miejskie autko z silnikiem 1.0 :)

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2000 r., 184000 km

marcin

2007-08-09

(3,92)

czasami sie dławi na niskich obrotach ale to może być zabrudzony filtr paliwa, mam zamiar go wymienić, poza tym nawet zrywny

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2004 r., 45000 km

Rafal rufusik@poczta.fm

2002-01-23

(4,08)

Dosyc glosny (porownanie do Peugeota 206 i Fiata Punto 2), ale elastyczny i mocny, chociaz dopiero w gornym zakresie obrotow

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2001 r., 3000 km

american_p@hoga.pl

2001-07-03

(4,85)

myślałem, że jesst źle dopóki nie przejechałem się Oplem Corsą 1,0 12v mojego ojca. Yaris to szatan w porównaniu z Corsą ;-)

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2001 r., 18000 km

rk

2006-09-27

(4,92)

VVTi - zmienne fazy rozrządu, na biegu jałowym 500 obrotów/min. Niech niemieccy inżynierowie pojadą na szkolenie do Japonii

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2004 r., 31 km

john

2011-09-08

(4,54)

1,0 jest trochę słabawy a mocniej go przyciskając więcej pali. Ale wystarczy do sprawnego przemieszczania się po mieście !

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2004 r., 135000 km

tom

2011-05-01

(4,23)

Bardzo cicho pracuje, prawie wogóle go nie słychać, jest dość dynamiczny jak na autko tej klasy, spełnia moje oczekiwania

pełna ocena Hatchback, 1.3 i 16V 86KM, 2002 r., 91000 km

Aga27

2007-03-13

(4,77)

Silnik bardzo elastyczny, mógłby być cichszy,ale w końcu to małe auto i nie można wymagać za wiele. Tak musi być i tyle.

pełna ocena Hatchback, 1.3 i 16V 86KM, 2005 r., 2000 km

bryla@poczta.onet.pl

2002-06-21

(4,69)

Mały i nowoczesny silniczek z dobrym przypieszeniem. Potrzebuje wysokich obrotów ale można się do tego przyzwyczaić.

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 1999 r.,

RMK

2012-10-19

(4,69)

Pomimo że samochód jeździ na gazie i to od 3 lat (80tyś na gazie) to jeszcze nie było żadnych problemów z silnikim.

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2002 r., 171000 km

Ewcia

2009-01-14

(4,77)

Co by nie powiedzieć, przesiadając się z Seicento do Yaris - to niebo a ziemia. Yariska była zawsze moim marzeniem...

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2004 r., 55000 km

ajed

2007-07-16

(4,38)

Silniczek fajny, niestety na trasie, pow. 100 km/h zaczyna być głośno - powyżej 130 km/h to już prawie "krwawią uszy"

pełna ocena Hatchback, 1.0 i 16V 68KM, 2004 r., 45000 km

« 5 6 7 8 9 10 11 12 13 z
63
»

Twoja ocena

dodaj ocenę swojego auta

Dodaj ocenę

Rankingi

Zobacz rankingi ocen aut

Wybierz ranking ocen

klasa aut:

Zobacz ranking

Porównywarka

porównaj oceny wybranych aut

Porównaj

Pełna ocena

Toyota Hatchback
1.0 i 16V, 68 KM, 2003r. 120000km

16.08.2011
tojaija

Całokształt 

Silnik 

Silnik pracuje cicho i ma bardzo dobre osiągi jak na silnik 1.0 . Nic tylko pilnować zmieniać olej i chodzi pięknie

Skrzynia biegów 

Co do skrzyni to mam małe zastrzeżenia gdyż skrzynia jest bardzo krotka (lecz przekłada się to na moc ) bieg się zmiana jeden za drugim przydał by się jeszcze jakiś dodatkowy dłuższy bieg nie koniecznie dożyć do zmiany na niego lecz brakuje go na autostradzie gdy jest auto prawie puste

Układ jezdny 

Widoczność 

Jest bardzo nie pozorny co jest jego zaletą

Ergonomia 

Wentylacja i ogrzewanie 

Przestrzeń wewnątrz auta 

co do przestrzeni to to nie jest limuzyna ale bardzo ładnie rozplanowana przestrzeń

Wyciszenie 

Koszty utrzymania 

Stosunek jakość/cena 

Drobiazgi 

Poważne usterki