Ogólne oceny wybranego auta

Ogólne oceny wybranego auta

Volkswagen Hatchback

Filtrowanie ocen

Silnik
Lata
Wyfiltruj oceny

Nadwozie

Cabrio Cabrio
Hatchback Hatchback
Kombi Kombi

Volkswagen Hatchback zmień


(od 1997 do 2003)

  • sortowanie ocen według
  • chronologicznie
  • od najdłuższych komentarzy
Zobacz oceny

Bobas

2007-02-12

(4,38)

golf to poprostu golf. zaczynałem od mk1 a teraz już mam mk4.Moze troszke o silniku tdi 90 koni jest w zasadzie bezawaryjny w 110 konnym pojawiaja się awarie turbiny trzeba czasem pogonic auto aby ciegno regulacyjne troszke się rozruszało i bedzie ok.

pełna ocena Hatchback, 1.9 TDI 90KM, 1999 r., 15000 km

matiserek

2011-02-20

(4,23)

Silnik bez zarzutów Gdy potrzeba przyciśnie w fotel, pozwala na sprawne wyprzedzanie, jest to silnik bardzo kulturalny z każdego biegu przy wciśnięciu gazu rzuca się do pracy :) Także jest bardzo oszczędny 5 litrów to jest wynik możliwy do osiągnięcia, gdy nie oszczędzamy na paliwie :) PS.

pełna ocena Hatchback, 1.9 TDI 110KM, 2000 r., 208000 km

EnLoco

2011-02-04

(3,85)

Jest to tylko motor 1.4, ale idealnie sprawuje się w jeździe po mieście, jest cichy i w miarę elastyczny, największym mankamentem tego silnika to oczywiście olej, one lubią go po prostu brać przy spokojnej jeździe ok. 0,5l na 1000km. Generalnie auto bezawaryjne, posiadałem je przez 1,5 roku i jedyne co w nim robiłem to tarcze, klocki i płyny.

pełna ocena Hatchback, 1.4 16V 75KM, 1998 r., 162000 km

BzYKU

2008-06-16

(4,00)

silnika 115km+ program w sumie 144km... co moge powiedziec.. moment obrotowy (330Nm) robily swoje.. auto pieknie ciagnelo od 2 tys. nie mialem zadnej awarii zwiazanej z motorkiem.. naprawde udana konstrukcja... najwazniejsze ze w trasie na 6 biegu ...

pełna ocena Hatchback, 1.9 TDI 115KM, 2000 r., 18000 km

pchor_1

2011-12-07

(4,54)

Plusy za wystarczającą jak na takie małe autko moc i elastyczność, duże oszczędności na paliwie, możliwość jazdy na paliwie BIO, które czasami jest tańsze prawie o 1zł od zwykłej ropy. Minus to kultura pracy, zresztą jak u wszystkich diesli spod znaku VW, klekotanie na zimnym, nierówne obroty silnika na luzie przy dojeżdżaniu do np.

pełna ocena Hatchback, 1.9 TDI 110KM, 1998 r., 221000 km

dixon007

2011-08-24

(4,15)

Chciałbym dać wyższa ocenę, ale naprawdę byłoby to grzechem, kiedy wokół pełno cichutkich diesli common rail, mimo to silnik jest ikoną, niezawodny i ekonomiczny. Nikt przecież Golfa IV nie kupuje po to, by brylować niczym nowym Audi z silnikiem 3.0 TDI ...

pełna ocena Hatchback, 1.9 TDI 90KM, 1998 r., 220000 km

michal

2005-05-24

(4,54)

Rewelacja-polecam, pieknie sie wkreca powyzej 2000obr. jestem usatysfakcjonowany i zuzycie paliwa perfekt. Jak ktos potrafi jezdzic spokojnie to zuzycie paliwa bedzie mniejsze niz w mniejszych motorach, a rezerwy mocy sa stale. Wyprzedzam z reguly na trasie bez redukowania, chyba ze diabel we mnie wejdzie to go deptam.

pełna ocena Hatchback, 1.8 T 150KM, 1999 r., 110000 km

MeeQs

2010-02-12

(4,77)

Co do silnika to zapewne znajda się jego wielbiciele i przeciwnicy... a to dlaczego? motor 1.4 nie jest demonem szybkosci to fakt jednak nie moge sie zgodzic z opiniami ze silnik jest mulasty... nie prawda! Jedzie naprawde bardzo dynamicznie a wiec o wyprzedzanie itp nie ma obaw! Kultura pracy jak dla mnie rewelacja.

pełna ocena Hatchback, 1.4 16V 75KM, 1999 r., 140000 km

dan2687

2013-08-10

(4,00)

posiadam golfa Arl o mocy 190 km i momencie obrotowym 408 NM w aucie wymieniona zostala turbospreżarka od audi a4, duży intercoler. mocne sprzegloo spiekowe, fotele kubelłki recaro, koła 17 wzór porsche. auto do sprzedania nr tel 501 929 32 poniżej link ogłoszenia http://otomoto.

pełna ocena Hatchback, 1.9 TDI 150KM, 2001 r., 193000 km

pawel

2010-11-04

(2,69)

slaby silnik bardzo paliwozerny lubiacy wysokie obroty, czulem ze jego kres nadchodzi dlatego auto szybko sprzedalem ze wzgledu na wade fabryczna ukladu smarowania i ogromne branie oleju wada fabryczna odmy ktora mimo ze zostala wybebeszona przez mechanika ...

pełna ocena Hatchback, 1.4 16V 75KM, 1998 r., 128000 km

Jakub z Gdyni

2006-01-03

(4,46)

B.dobre osiągi jak na golofa IV 1.6-8V,piszą że seria ma 10,8s ale można zejść niżej oczywisćie serią kwestia ruszenia i kontrorowania zmiany biegów. A przyokazji dosyć ekonomiczny w mieście przy ciężkiej nodze w 10,5 mieści się ( polecam mała pojemność a dobre osiągi ) na światłach do 80km daje rade nawet 2.

pełna ocena Hatchback, 1.6 100KM, 1998 r., 138000 km

Tomasz

2013-02-04

(4,08)

silnik bardzo elastyczny kiedys dla draki bez wiekszych problemów ruszyłem powoli z 4. Niezle wygłuszony ale to dalej jest disel wiec nie ma czego sie spodziawac, na autostradzie przy 160 juz sie robi głośno, przy dłuższej jeżdzie to męczy i spuszcza się z tonu (moze i dobrze, bezpieczniej :)) Zbiera się dobrze.

pełna ocena Hatchback, 1.9 TDI 90KM, 2000 r., 283000 km

JaY RaY

2009-07-10

(3,77)

Silnik bardzo dynamiczny jak tę moc..bardzo mało pali i jest niezwykle elastyczny 80-120 na 5 biegu w 11 s..ma dwie wady jest głośny w srodku szczegolnie przy wiekszych predkosciach i wytwarza dosc duze wibracje, generalnie silnik w zpelnosci wystarczajacy do tem masy i daje odczucie wiekszej mocy niz posiada.

pełna ocena Hatchback, 1.9 TDI 100KM, 2002 r., 165000 km

Golf 1999 1.6 SR

2014-02-24

(3,31)

Dynamika silnika wystarczająca do jazdy w mieście. Na trasie zbyt głośny powyżej 120km/h. Brakuje szóstego biegu. Dwa razy wymieniałem uszczelkę pod głowicą, raz regenerowałem silnik bo pękł zawór. Być może od wyższych temperatur spalania przez instalację gazową ale 3 razy przez 130 tyś to chyba za często.

pełna ocena Hatchback, 1.6 100KM, 1999 r., 292000 km

daaarek

2013-04-25

(2,69)

Silnik wystarczający tylko do jazdy w mieście-poza miastem jazda to udręka.Jest to pierwsza generacja tego silnika z objawami \"chorób wieku dziecinnego\"-dźwięk silnika przypomina silnik diesla (wycierające się tłoki) -zamarzająca odma która powoduje wyrzut oleju przez bagnet do mierzenia poziomu oleju.

pełna ocena Hatchback, 1.4 16V 75KM, 1998 r., 130000 km

« 1 2 3 4 5 6 7 8 z
62
»

Twoja ocena

dodaj ocenę swojego auta

Dodaj ocenę

Rankingi

Zobacz rankingi ocen aut

Wybierz ranking ocen

klasa aut:

Zobacz ranking

Porównywarka

porównaj oceny wybranych aut

Porównaj